woensdag 14 juni 2017

Workshop kerstkaarten maken


Hallo allemaal,

donderdag 22 juni kom ik bij Noor en Zo om een kerstkaarten workshop te geven. Dit is 1 van de kaarten die we deze dag gaan maken.

De basis heb ik gemaakt van groen en rood cardstock met daarop het prachtige Christmas Eve designpapier.

Op de voorkant een plaatje uit 1 van de Noor knipvellen,  perfect passend bij het design papier.

De kerststerren mogen hierop natuurlijk niet ontbreken, ik heb op de randjes wat glitterlijm gesmeerd en in het midden een goudkleurig pareltje. Op de hulstblaadjes heb ik wat sneeuw met de 3d snowmarker gesmeerd, dit komt al wat dikkig uit het flesje, makkelijk en snel om aan te brengen en een erg leuk effect.

                                                                
Rondom de hoeken heb ik die mooie sierlijke hoekstans geplakt met daarop wat goud kleurige pareltjes.

                                       

Als je het eerste stuk van de kaart opent, zie je hoe mooi het designpapier  Christmas Eve uit komt. Op de foto hieronder zie je de kaart als hij helemaal geopend is. Ik heb er en doosje ingemaakt waar precies 4 waxinelichtjes en een doosje lucifers in passen. Achter het doosje heb ik die mooie randstans vandaan laten komen.

Wil je ook mee doen met deze workshop, dan kun je je opgeven kan via deze link
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. Misschien tot op de workshop. Groetjes






Geen opmerkingen: