dinsdag 16 mei 2017

Vrolijk voorjaar

Hallo allemaal,

In mei leggen alle vogels een ei, daar past dit voorjaarskaartje wel bij.

De basis heb ik gemaakt van geel en wit cardstock bij passend bij het designpapier.Ik heb de hoekstans (6002/0792) rond om een stuk designpapier geplakt, zodat hij mooi door loopt en er een soort frame ontstaat.

 Langs de randen heb ik de mooie randstans gebruikt(6002/0784) Om hem af te werken heb ik er wat pareltjes op geplakt.

Achter de bloemetjes heb ik deze mooie bladeren geplakt(6003/0047)

 De vlinder (6004/0010) heb ik gestempeld met witte inkt op vellum en hem bewerkt met witte embossingpoeder voor dit mooie effect.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en krijgen we nog een mooi voorjaar. Groetjes


2 opmerkingen:

lenywim35 zei

Wat eenpraachtige voorjaarskaart Miranda. Die lammetjes ???? je zou ze stelen. grts leny w

Caroline zei

Wat een prachtige kaart! De mallen zijn ook zo mooi, alles bij elkaar net een schilderijtje.
Genieten!
Groetjes Caroline