woensdag 19 april 2017

Kroatie


Hallo allemaal,

toen ik dit leuke mdf van Dutch doobadoo zag, was ik meteen verkocht, want het sloeg helemaal op onze vakantie van afgelopen jaar.

Het mdf heb ik bekleed met het mooie sheashore designpapier, de randjes heb ik wit gemaakt met witte gesso.
Om te versieren heb ik die leuke vuurtoren erbij geplakt en wat schelpjes en zeewier.

Het zeewier vrolijkt je geheel helemaal op, vind je ook niet? Het maakt het geheel mooi af.

Op het zeilschip heb ik een meeuw geplakt en de letters en cijfers voor een leuke vakantie herinnering. Deze heb ik met witte inkt gestempeld, daarna embossingpoeder erover gestrooid en verhit met de heattool. Super leuk resultaat, toch?!

Onderweg vanuit onze boot kwamen we dolfijnen tegen, dus die heb ik hier ook op terug laten komen. Dit jaar gaan we weer naar Kroatië, hopend op net zo'n mooie vakantie als vorig jaar.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren, groetjes




Geen opmerkingen: