dinsdag 28 februari 2017

Demo Noor design bij Doeading

Hallo allemaal,

vrijdag en zaterdag is het weer zo ver de 2 grote demodagen van Doeading in Het Atlashotel in Spijkenisse. Ik ben hier beide dagen aanwezig om jullie de nieuwe collectie te laten zien van Noor design, kom je ook?
 De basis heb ik gemaakt van paars en groen cardstock met daarop het lavendel design papier (6011/0501)


Aan de zijkanten heb ik de prachtige ornament rand stans (6002/0698) gebruikt met daarop wat pareltjes geplakt.


Het plaatje heb ik geplakt op de bijpassende ornamentmal (6002/0699). Eerst uitgestanst in wit, daarna gemat op paars.

 Die leuke bloemetjes uit de one of a kind lente set (6002/0700) doen het erg leuk bij dit geheel. Eerst uitgestanst in het groen, daarna in het paars , waarvan ik alleen de bloemetjes op de groene basis heb geplakt.

Het vogelhuisje links bovenin komt ook uit de one of a kind lente set (6002/0700) Deze heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo en daarna wat glans erop aangebracht voor dit leuke effect.
In de one of a kind lente set (6002/0700) zit ook deze leuke tekst "hello spring"

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie tijdens 1 van de Doeading demo dagen! Groetjes




2 opmerkingen:

Gertrude zei

Eine wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
glg Gertrude

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart. Heb je vanmiddag bij Doe@ding even gedag kunnen zeggen maar omdat het zo druk was heb ik je kaarten niet kunnen bewonderen jammer genoeg. Groetjes Betha