woensdag 16 november 2016

Workshop envelopkaart

Hallo allemaal,

de workshops met het Pion papier zaten zo snel vol, dat we er ook mog een kaarten workshop met Maja papier hebben gepland voor 1 december. Doe je mee?!


 Tijdens de workshop maken we een envelopkaart met een verrassende binnenkant.
 De basis heb ik gemaakt van een vel Maja papier.



Bovenop de opening zit de kerstster uit de one of a kind kerst set. Er achter heb ik wat hulsttakjes geplakt.


 Boven uit de kaart komen een label.

 Als je de envelop opent zie je de kerstman van het prachtige Maja papier. De randjes heb ik be-inkt met distress inkt vintage photo.

 Als je de kaart verder opent, komt dit te voorschijn. Het plaatje heb ik geplakt op de mooie Noor stans.


  De hertjes heb ik uitgestanst uit craft papier en ook ingekleurd met distress inkt vintage photo. De witte stipjes heb ik gedaan met een wit schrijvende pen.

De envelopkaart is 1 van de kaarten die we gaan maken tijdens de workshop, s' ochtens maken we de origami kaart, tussen de middag lunchen we bij "Ons moeder" Lijkt je dit leuk, geef je dan op via de volgende link:  workshop-maja-kaarten-met-miranda



Geen opmerkingen: