woensdag 28 september 2016

Demo Noor design DHZ Centrum Leenen

Hallo allemaal,

zaterdag 1 oktober mag ik een demo geven met de prachtige producten van Noor design op de demodag bij  DHZ Centrum Leenen in Asten, het is van 10.00-16.00, kom je ook?!

De basis van de kaart heb ik gemaakt van bruin cardstock en het mooie herfst papier van Noor design.(6011/0502)

Aan de zijkanten heb ik de boompjes uit de one of a kind set(6002/0636) geplakt.Aan de rechterkant heb ik de hertjes (6002/2029) geplakt. Deze passen mooi bij het plaatje.


Bij de bloemen heb ik wat blaadjes en takjes (6002/0580) geplakt. Deze heb ik voorzien van echte herfstkleuren met distress inkt in de kleuren: rustyhinge,scattered straw,peeled paint en iced spruce.


 Aan de onderkant heb ik de leuke paddenstoelenrand (6002/0317) geplakt, deze blijft mooi voor op de herfstkaarten.

Hopelijk zaterdag tot ziens in Asten. Groetjes,


Geen opmerkingen: