dinsdag 12 juli 2016

Reminder challenge Juli

Hallo allemaal,

ook deze maand is weer een sketch challenge in onze speciale Noor!Design Challenge groep.Je hebt nog even de tijd om mee te doen, want deze challenge loopt tot eind juli en je kunt er een leuke prijs mee winnen!




dit is de sketch , die we deze maand gebruiken met de mooie  mal (6002/0356) Dit is 1 van mijn favoriete Noor mallen! Dit is mijn voorbeeld kaart voor jullie :



Voor een sketch challenge kies ik eerst m'n designpapier en daarbij passende kleuren cardstock en een plaatje. Dan maak ik eerst de basis met daarop de sketch van juli. Ik heb gekozen voor designpapier uit het blok budding spring (6011/0314)



Boven aan de kaart heb ik de blauwe mal (6002/0562) geplakt, zoals je kunt zien is het een mal met debossing , in plaats van embossing. het ligt nu in de kaart en het ligt er niet bovenop, zoals met embossing. Voor de labels heb ik die nieuwe gekozen (6002/0539)



De mal van deze sketch staat vast, het is deze mooie  stans 6002/0356) ik heb hem versierd met wat roosjes en blaadjes (6003/0046)


Aan de zijkant heb ik een no end border (6002/0510) geplakt. Daarbij wat vlindertjes (6002/0322) voor extra versiering.


Vind je dit ook leuk dan kan je nog meedoen.
Kijk dan even bij de Noor!Design Challenge groep.




Groetjes





Geen opmerkingen: