woensdag 20 juli 2016

Dutch Doobadoo workshopdag


Zaterdag 24 september organiseert Noor en Zo een grote dutch doobadoo workshopdag. Je kunt deelnemen aan 4 verschillende workshops, incl. 2 koffie/thee en broodje voor 19,95.


 Bij Marijke Faasse​ en mij ga je deze leuke lavendel harmonicakaart maken. De basis van de kaart maken we uit craft met behulp van 1 van de nieuwste Dutch Doobadoo mallen.


ik heb het nieuwe "lavendel "designpapier gebruikt voor de hele kaart, op dit deel van de kaart heb ik een leuke tekst gestempeld van het clear stamp vel "there are no little dreams".


Op dit gedeelte heb ik de mooie bijpassende lavendel stans geplakt. Deze heb ik in groen en paars uitgestanst en van de paarse de steeltjes weg geknipt en op de groene geplakt.

Er zijn nog 3 andere workshops te volgen

Reserveer snel, voor de laatste vrije plekken :grote-dutch-doobadoo-workshopdag





Geen opmerkingen: