woensdag 29 juni 2016

demo Noor design 3 juli


Hallo allemaal,

zondag 3 juli tijdens de zomermarkt  mag ik bij Noor en Zo een demo geven met de aller nieuwste Noortjes. 

 Bij Brenda kun je aanschuiven voor een leuke make en take en bij Raf kun je de kneepjes van de aqua blend potloden leren. Het is van 10.00-16.00 .Kom je ook?!


Een kaart met een kaarsje erin verwerkt, om even het "zenn "gevoel te krijgen. De basis heb ik gemaakt van zwart en donker roze cardstock en bijpassend designpapier.


Langs de randen heb ik die mooie bloemen randstans gebruikt. Deze heb ik eerst in zwart uitgestanst en daarna in het roze waar ik de bloemetjes van los heb geknipt. Deze losse bloemetjes heb ik opgeplakt met 3d tape.


Het bijpassende boedha plaatje heb ik in 1 van mijn favorieten stansen geplakt. Hij is al wat ouder , maar hij blijft zo mooi!


Achter de bloemetjes heb ik wat blaadjes geplakt. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zondag tijdens de zomermarkt in Waspik. Groetjes 




Geen opmerkingen: