woensdag 4 mei 2016

Pluk de dag

Hallo allemaal

deze keer voor jullie een kaartje met de mooie rol op roosjes.


De basis heb ik gemaakt met paars en wit cardstock, het designpapier heb ik met distress inkt vintage photo be-inkt langs de randjes. Langs de randen zit de mooie randstans.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Winsor en Newton markers. Gezicht :  O928-729-819-518-R519 haren: O324-427-837  shirt en schoenen: CG1 -2 -3 broek: B736-318 bloemen: V546-626-718 blaadjes: G356 -blender. Mijn markers heb ik allemaal mooi in een bijbehorende marker tas opgeborgen, makkelijk, mooi ,opgeruimd en vooral overzichtelijk.



De roosjes heb ik gemaakt met de rol op roosjes van Noor design. Ideaal, zo heb je altijd de juiste kleur roosjes bijpassend op je kaart.


Onderaan heb ik een banner met een Nederlandse tekst geplakt.



1 opmerking:

Plony zei

Wat lief....en hoe leuk een oudje te zien van Magnolia. Prachtige materialen natuurlijk die je hebt gebruikt.....om te smullen.
xxx Plony