woensdag 11 mei 2016

Demo 28 mei cinch bij Noor en Zo

Hallo allemaal,

zaterdag 28 mei kom ik een demo geven bij Noor en Zo tijdens haar 1 jarig bestaan. Kom je ook?!  


Ik kom een demo geven met de cinch, een super handig inbind apparaat. Je kunt er op een eenvoudige manier allerlei boekjes  of eventueel verslagen mee inbinden door middel van bindringen, we hebben ze in diverse maten. Kom gezellig langs , ik zal je verschillende opties laten zien en ik neem diverse voorbeelden mee.


Hier zie je een poezie album die ik zelf heb gemaakt en heb ingebonden met de cinch. Aan de bindringen heb ik wat bijpassende kleurtjes lint geknoopt voor een leuk effect.

Dit is de binnenkant van het boekje, de maat bindringen die ik hier heb gebruikt is 3/4 inch. Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit het shabby chic blok.


De mal op de voorkant is de nieuwe ornament stans, deze heb ik uitgestanst uit wit mettalic papier.Daarna heb ik hem op mijn basis kleur cardstock, in dit geval oranje zalm kleurig, geplakt en uitgeknipt met een klein randje er langs, zo komt je mal nog mooier uit.


De tekst poezie heb ik gestempeld met het alfabeth stempelset. zo kun je altijd je eigen tekst creeren. ik heb hem gestempeld op een bannerstans.


Op de achterkant  heb ik nog een strookje designpapier geplakt met daarop de kleine ornament stans, die bij de grote in de verpakking zit.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en kom je langs om alle projecten en mogelijkheden met de cinch te kunnen bekijken.








Geen opmerkingen: