dinsdag 9 februari 2016

Vintage angel

Hallo allemaal,

Vandaag op het Noor blog deze prachtige vintage engeltjes kaart.


De basis heb ik gemaakt uit roze cardstock, hierop heb ik eerst 1 van mijn  favoriete randstansjes (6002/0260)gebruikt. Daar overheen heb ik creme kleurig cardstock geplakt, waarvan ik eerst de randjes heb ingeprikt met een prikpen voor een extra vintage look. Boven de tekst heb ik een vlindertje geplakt ,deze komt van een paper-art vel van Dutch doobadoo.


Bovenaan de kaart heb ik de bloemen randstans (6002/0476) gebruikt, eerst heb ik hem in het roze gestanst, daarna in het creme. Van de creme kleurige heb ik de bloemetjes los geknipt en op de roze basis geplakt. Pareltjes erop en je hebt een heel leuk resultaat.


De nieuwe vierkante mal 96002/0533) heb ik in wit gestanst en oud gemaakt met distress inkt vintage photo.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!
Groeten 




2 opmerkingen:

Miranda K zei

mooi gedaan.. prachtig die boemen rand erbij. groeten Miranda k

Frouwkje zei

Wat supermooi Miranda!!! Prachtig plaatje ook :-)
Liefs, Frouwkje