woensdag 30 december 2015

Happy new year!


Hallo allemaal, 

vandaag 30 december, de 1 na laatste dag van het jaar, buiten knalt het vuurwerk er al aardig op los,morgen kan het echt gaan los barsten, ik houd het nu maar even bij sterretjes.


De basis heb ik gemaakt van blauw cardstock, gemat met craft en toen het designpapier, het designpapier heb ik met distress inkt, vintage photo een vintage look gegegeven. Op de kaart heb ik ook wat craft sterren van dutch doobadoo geplakt.


Boven aan heb ik de sterrand (6002/0397) gebruikt, erg toepasselijk bij deze kaart. 


Onder het plaatje heb ik een blauwe ovale stans (6002/0304) geplakt.


Bij de bloemetjes en champagnefles heb ik die mooie swirl stans  (6002/0061) gebruikt.

Rest mij nog om jullie een knallend, gezond en creatief 2016 te wensen, tot volgend jaar!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

Joke zei

Geweldig mooi zeg. Fantastisch gedaan, alles past super bij elkaar.
Groetjes Joke

Margo zei

Wat een leuke kaart met al die sterretjes !
Fijn eindejaar !
Groetjes
Margo