woensdag 11 november 2015

Workshop harmonicakaart bij Noor en Zo

Hallo allemaal,

workshops geven doe ik al jaren ,maar afgelopen vrijdag was het zover mijn aller eerste workshop bij Noor en zo in de winkel. Wat heb ik genoten van alle cursisten, hun enthousiastme en leuke reactie's op deze kaart. De kaart gaat plat in een envelop, maar als je hem opent aan het strikje komt de tekst te voorschijn.


Op de voorkant heb ik de mooie rechthoekige stans gebruikt, welke ik  uitgestanst heb in  creme kleur, daarna opgeplakt op blauw cardstock en uit geknipt, zodat er een klein blauw randje langs blijft zitten voor wat extra effect.Vervolgens heb ik het uilen plaatje uit het papers and pictures boekje achter de stans geplakt. Op de dennenappeltjes heb ik iets witte gesso gesmeerd, voor een sneeuw effect.


Aan de binnenkant heb ik op het  Noor designpapier de mooie ijspegel randstans gebruikt , deze heb ik uit gestanst met wit glitter papier voor een extra leuk effect. De boompjes en de tekst "winter "heb ik ook uitgestanst uit wit glitter papier van Joy, dit papier stanst ideaal. Ook de hertjes mogen op deze winterse kaart niet ontbreken.Ik heb ze iets bewerkt met distress inkt vintage photo en de stipjes met een wit schrijvende pen. De sneeuwvlokken heb ik gestempelt met blauwe memento inkt,daaroverheen heb ik met bruine memento inkt de letters gestempeld.


Heerlijk het was volle bak bij Noor en zo,hier zie je de ochtend groep druk aan het werk. Bij de thee kregen de dames een heerlijke plak cake of arretjes cake van  "ons moeder" geserveerd, niet goed voor de lijn ,maar wel erg lekker!


Hier de middag groep heerlijk aan de knutsel en er werd ook lekker gekletst.



 Eind van de workshop ging iedereen met een prachtige winterse kaart naar huis! Dames ik heb genoten en ik vond het reuze gezellig!

Vind je het ook leuk om eens een workshop te volgen bij Noor en zo, klik dan op:  workshops om ons aanbod  te zien, let op er komen regelmatig workshops bij, dus houdt ons goed in de gaten! Leuk om jullie van alles te leren, gezellig samen te knutselen en jullie eens bij onze workshops te ontmoeten.

groetjes 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

Erica ♥ zei

Wat leuk dat je deze workshop hebt gegeven,
heel mooi kaartje is het geworden ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}