dinsdag 22 september 2015

pocketletter Noor design winter


Hallo allemaal, 

Vrijdag 25 september sta ik een dagje op de beurs in Hardenberg bij de stand Scrap en Co.Bij mij kun je aanschuiven voor een gratis make en take met  producten van Noor design.

Je mag bij mij een stukje pocket letter komen maken, je leert o.a. werken met snowmarkers en ijskristal en ik ga je laten zien hoe je een pocket letter kan maken.


Eerst heb ik op de basis gestempeld met de nieuwe sneeuwvlok stempels met bruine memento inkt.Op het boompje heb ik gewerkt met een snowmarker liquid applicator, hier door krijg je een prachtig 3D sneeuw effect.Op het mutsje heb ik gewerkt met funflock, zo lijkt het net of je mutsje voorzien is van een bontkraagje.

 Ook de wantjes heb ik voorzien van een bontkraagje, op het ribbel craft heb ik iets witte gesso gesmeerd. Ook het dennenappeltje is voorzien van een laagje witte gesso en daarover heb ik wat ijskristal gestrooid voor een winters effect.
De schaatsjes heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo, het roosje heb ik beplakt met ijskristal, gebruik hiervoor altijd een lijm die transparant opdroogt, zodat je later geen lijmresten ziet.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en misschien tot vrijdag op de beurs in Hardenberg.

Groeten Miranda Bouhof

1 opmerking:

Plony zei

Lief hoor....heel mooi gedaan....vrijdag zie je mij niet maar zaterdagggggggggg.....?????????

xxx Plony