dinsdag 18 augustus 2015

Botanical vintage


Hallo allemaal,

Hebben jullie dat gave rozenpapier van Do Crafts al gezien met thema  botanical? Deze set is nu tijdelijk in de aanbieding van € 7,50 voor slechts € 5,50.


Ik ben er mee aan de slag gegaan, ik ben namelijk gek op rozen.


De randjes heb ik be-inkt met distress inkt vintage photo  en oud gemaakt met een tool van Tim Holz.
Wisten jullie dat we alle kleurtjes van Tim in distress inkt op voorraad hebben?


De lichte kleur cardstock heb ik langs de randjes ingeprikt met een prikpen voor een extra vintage look. De roos, de blaadjes en vlindertjes heb ik uitgeknipt en opgeplakt met 3d tape, deze zitten ook bij het pakket designpapier.


Wat niet bij het pakket zit, maar wel extra bij te bestellen zijn de bijbehorende stickers, welke je leuk als finishing touch in je kaart of op de achterkant van je kaart kan plakken. Dit maakt je kaart echt af.


Groetjes





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





                                                                                     botanicals-papierset-a4

1 opmerking:

Gertrude zei

Wuuuuuuuuuunderschöne Karte
glg Gertrude