zaterdag 21 maart 2015

HAPPY EASTER BOX WITH POCKET-PAPERBACK-ALBUM

 Hallo bloglezers,

Dit is mijn 2e creatie als gast designer bij kimya-verpakkingen.
Het is een doosje met daarin een zelf ontworpen paperbag album met pockets , labels en kaartjes.
Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!
Het zijn heel veel foto's ,maar wilde jullie dan ook zo veel mogelijk laten zien.
Het craftdoosje , paperbags, craft-tags komen van Kimya af.

Groetjes Miranda

 De voorkant van het doosje.




 Het doosje geopend, met het album erin:


 Het album is geopend
 Hier zie je de tags en kaartjes eruit komen.
 Het kaartje dat aan de bovenkant eruit komt.
 Het kaartje wat aan de zijkant uit een pocket komt.
 De volgende pagina open geslagen.



 Hier is het "spring"flapje open geslagen. Hier zie je de tags eruit komen.



 Hier zie je de tag en kaart uit de volgende pocket komen.
 De tag.
 De kaart.
 Het flapje is nu omgeslagen en er komt weer wat anders te voorschijn.
 Het flapje met de tags en het kaartje , die eruit komen.
 Het kaartje.
 Aan de binnenkant van het kaartje staat nog een tekstje.
 Het volgende gedeelte open geslagen.
 Pagina met een uit neembaar kaartje.
 Het kaartje.
 De binnenkant van het kaartje.

 De laatste kaart uit de laatste pocket.
 De kaart.
Als je het strikje opent komt er nog een laatste plaatje te voor schijn.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Miranda

4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige creaties Miranda !
Lekker vrolijk, ik kom er helemaal van in de lente-sfeer !
Groetjes
Margo

emsiescreaties zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, erg leuk om al die foto, s te bekijken!

Welkom bij Happy Stamper zei

oooooh echt super gaaf, mag ik je vragen waar je die lieve plaatjes (lente) en de vlinders vandaan hebt, ben helemaal weg van je boekje en doosje :)

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

plaatjes komen van Gerda's hobbyshop