dinsdag 30 december 2014

EEN BEREN GOED 2015!






De laatste creatie voor 2014, het jaar dat ik met een goed gevoel afsluit,het jaar dat ik o.a. in het designteam van Let's get bizzee ben gekomen.
Wat ik natuurlijk erg tof vind!
 Kijk eens hoe leuk je deze lantaarntjes kunt pimpen tot winterlantaarntjes , ze staan super gezellig in deze tijd van het jaar.

Ik heb hem eerst  in elkaar gezet en wit geverfd, daarna beplakt met papier en de ijsbeer plaatjes.
Daarna plak je het mos erop en ga je hem verder versieren.

Rest mij  om jullie een fantastisch ,creatief maar bovenal een gelukkig en gezond 2015 te wensen!
Groetjes Miranda

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtiggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anneke zei

wat een prachtige opgepimpte lantaarn en zo sfeervol.
nog de beste wensen voor 2015 en liefs van Anneke