donderdag 7 oktober 2010

een SUPER LEUK NIEUWTJE !!!!!!!!!!!!


bijna is het zover...

de opening van
cute stamps and cards

dus dan is www.cutestampsandcards.nl niet alleen een leuke webwinkel,maar heeft het een eigen pand in Rheden (nabij Arnhem)

op dit moment wordt er hard gewerkt aan de laatste voorbereidingen en de datum van de officiele opening volgt z.s.m.



leuk is natuurlijk dat ook ik er zo nu en dan leuke workshops/make and take's/demo's mag gaan verzorgen.er zijn al heel veel leuke ideeen :-)



bij deze mag ik jullie alvast wat foto's van de winkel laten zien

verdere info volgt,dus houd de site en het blog http://cutestampsandcards.blogspot.com/
goed in de gaten!

ik kan je wel verklappen; de winkel is gevuld met de leukste artikelen op scrapgebieden en zeker een bezoekje waard, hopelijk zie ik je eens in de winkel!





5 opmerkingen:

Miranda zei

Mooie winkel en ook zo lekker dicht bij :D ik woon ook in de buurt van Arnhem dus ik kom dit winkeltje zeker een keer bezoeken.

Groetjes Miranda

Anke zei

Wauw dat ziet er geweldig uit. Jammer dat het voor mij te ver is anders was ik zeker komen kijken.
liefs Tessa

Sandra zei

Wauw dat ziet er leuk uit!jammer dat het zover weg is..

Groetjes san.

Tineke's hobby zei

Ziet er mooi uit die winkel het is mij net iets te ver uit de bocht
Maar erg leuk
Groetjes Tineke

Marjanne zei

tja voor mij is het ook een beetje ver weg! Maar het ziet er leuk uit! Leuk ook dat jij er workshopjes gaat doen!