zondag 14 maart 2010

spring is in the air


dit keer een kaartje met het prachtige papier van my minds eye en de nieuwe stempel van sarah kay tekoop bij http://www.cutestampsandcards.nl/ waar ook de vlinder van marianne design vandaan komt.

gisteren mocht ik helpen bij de stand van cute stamps and cards op de knotsgekke kaarten en scrapdagen in den-bosch.
ik mocht een demo geven met de copics.het was leuk om dat te doen en ook tof om eens achter de kraam te staan i.p.v. ervoor,hihi.
ook heb ik weer een aantal bloggers gezien en ontmoet,dat is ook erg leuk om er een gezicht bij te zien!!
kortom het was voor mij een gezellige geslaagde dag :-)

12 opmerkingen:

Linda zei

De kaart is super, en wat een mooi papier.

Gr Linda

Karin zei

Helemaal leuk toch dat je het naar je zin hebt gehad!! Ik was blij dat ik weer aan de andere kant stond van de kraam. Jaren heb ik erachter gestaan en nu mocht ik weer in alle rust overal kijken en genieten van al het moois. Nee, die plaats ervoor is voor mij echt leuker dan erachter...

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kaart het papier is erg mooi en vrolijk helemaal super
Groetjes Tineke

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Miranda,
en wat een mooi papier.ook de stempel is zo lief.
Groetjes Trudy

*Ellen* zei

wat een prachtig romantisch kaartje in die vrolijke papiertjes

Henriƫtte zei

Wat een mooie romantische kaart heb je gemaakt met dat papier en die vlinder. Superrrrmooi!!

Groetjes Henriƫtte

Miranda zei

Wat een super mooi kaartje !!!
Dat papier is geweldig mooi

groetjes miranda..

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje!
En zo'n schattig papier dat je hierbij gebruikt hebt.
Erg mooi hoor!
Groetjes, Myriam

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en die
stempel is wel heel erg mooi en die
vlinder ook

gr hetty

chantal zei

wouw miranda
wat een schitterend kaartje
en wat super leuk dat je achter ene kraam mocht helpen
liefs chantal

diana zei

hoi miranda,
had het al op de beurs gezien, ziet er echt gaaf uit.
groetjes diana

Diane zei

Wat een lieverd, en wat een schitterend papier zeg.

Groetjes,
Diane