zaterdag 17 oktober 2009

award



deze award heb ik gekregen van ilonka.bedankt daarvoor!!!

nu moet ik wat dingen over me zelf vertellen

1.ik ben verslaafd aan scrappen

2. ik best van mn hobby mijn vak zou willen maken

3.ik "hier in de buurt" ga beginnen met scrapworkshops geven

4.ik heb 2 kids,nancy van 4,5 en mike van 2.en Nancy wordt al helemaal aan gestoken met het feubelen.

5. mijn andere hobby's zijn: de wii en naar de sauna gaan

ik geef deze award door aan : jacqueline,agnes,thea,paula en jeanet,dames veel plezier met de award en jullie hebben hem verdiend!

5 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Mirana gefeliciteerd met je award en ik ben zeer vereerd dat je hem aan mij doorgeeft, dat vind ik super!
Nog een prettig weekend, groetjes van Jacqueline

Anneke zei

Ik heb een "rondje" op jouw blog gedaan en ik vind jouw uitschuifkaarten en bonbondoosje erg leuk. Ik ben dan ook gelijk volger geworden. Groetjes Anneke Doornik.
(http://annekeshobbysite.blogspot.com)

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Dank je wel,leuk dat je scrapworkshops gaat geven.

Gr Agnes

Paula zei

Miranda gefeliciteerd met je award en ook jij hebt hem dik verdiend.
Dank je wel voor het doorgeven hiervan. Je hebt gezien dat ik hem al een paar keer heb gehad dus ik zet je naam erbij.
Wat leuk dat je workshops gaat geven, veel succes daarmee.
Fijn weekend liefs Paula.

Thea zei

Hoi Miranda, wat ontzettend lief van je dat je aan mij gedacht hebt. Dank je wel. Zo als je al gezien hebt is ie meerdere keren uitgedeeld, ik ga hem niet nog een keer er op zetten, maar dat begrijp je vast wel, maar ik ben er wel blij mee hoor!!
Ik vind je cutie kaart zo geweldig, dat ik hem ook maken wil, is hier een patroon van?

Groetjes Thea