maandag 9 maart 2009

scrap-online kaart 9-03-09


7 opmerkingen:

Paula zei

Hoi Miranda, ik zie dat je ook meegedaan hebt aan de scrap-online.
Leuk om te doen he. Het is een mooi kaartje geworden. Groetjes Paula.

*Ellen* zei

super kaartje en hele mooi kleuren

Angelique zei

Leuk dat je weer hebt meegedaan!! en je kaart is geweldig mooi geworden!! super hoor!!

liefs angelique

Riet zei

wat is dat weer een prachtig kaartje Miranda.

liefs Riet.

Thea zei

Hij is weer leuk!!!
groetjes, Thea

Priscilla Waker zei

Nou ik ga ook maar eens mee doen .. haha misschien volgende week..

Is erg leuk geworden ook .. ik heb een kaartje gemaakt met die event stempel .. staat op me blog nu

grtz, pil

marga zei

Wat een schattig kaartje!! dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog!!

groetjes Marga