maandag 2 maart 2009



mijn scrap-online kaartje (van de club van tiets) van vanavond.

7 opmerkingen:

*Ellen* zei

super is die en vooral hele mooie kleurtjes heb je gebruikt

Angelique zei

superrrrrrrrr, wat een schitterende kaart!!

liefs angelique

Riet zei

wat een prachtig kaartje Miranda.

liefs Riet.

Angelique zei

Ik heb nog een kadootje voor je op mijn blog!!

liefs angelique

Daan zei

Wat een leuke kaart, dat papier blijft favo. Ik heb het ook nog.

Thea zei

Hoi Miranda, wat een leuke blog.
Ik zal regelmatig een kijkje bij je nemen.
Je maakt mooie kaartjes.

Groetjes Thea

Paula zei

Hallo Miranda, ik vind je kaartje grandioos en de bloemetjes helemaal. Ook de andere kaartjes zijn erg mooi dus ik ben volger geworden en kom dus zeker vaker even een kijkje nemen. Groetjes Paula.