maandag 9 maart 2009

magnolia event in doorn


zaterdag ben ik naar de magnolia event in doorn geweest.een leuke dag met 4 workshops.dit is 1 van de workshops,die andere moet ik nog even afmaken.
ed workshops waren erg leuk,maar de tijd was te kort.ondanks dat was het een zeer geslaagde dag en ik heb weer een hoop mensen ontmoet.het is wel leuk dat je bij een aantal mensen ,die je regelmatig op internet ziet langs komen met naam en creaties, nu ook een gezicht erbij hebt.
ook heb ik voor het eerst gewerkt met distress-inkt.weer eens wat anders dan derwent en copic markers.ik vond het erg leuk en mooi om te doen!
enne natuurlijk effe heerlijk geshopt in de winkel van paper & pictures!!!wat een mooie scrapvellen hebben ze daar!!!ik heb dus weer even goed ingeslagen:)voorlopig dus weer genoeg spullen om te freubelen,nou ja,genoeg..............ik heb van knutselmateriaal nooit genoeg,haha.

2 opmerkingen:

Thea zei

Het was leuk he! bij het magnolia event. Ook ik kwam tijd te kort, dit is wel jammer he!

Groetjes Thea

Paula zei

Wij zijn ook geweest, maar dan op vrijdag. Het was erg leuk en toch weer wat geleerd alleen net als jij tijd tekort, dus thuis afmaken.
Jammer dat we geen kennis hebben kunnen maken, misschien een volgende keer. Groetjes Paula.